Ana içeriğe atla

Allianz Türkiye Ödüle Doymuyor!

Sigorta sektörünün öncü şirketlerinden Allianz Türkiye, Reklamcılar Derneği’nin bu yıl 37’nci kez düzenlediği Kristal Elma’dan 11 ödülle dönerken, aynı zamanda prestijli “Yaratıcılığa Cesaret Veren Marka” unvanına layık görüldü. Reklam ve pazarlama dünyasının bir diğer önemli organizasyonu Brandverse Awards’ta ise 12 ödüle layık görülen marka, toplamda 23 ödül alarak büyük bir başarıya imza attı.

Ödül Rekoru Kıran Allianz Türkiye “Yaratıcılığa Cesaret Veren Marka” Seçildi

Sürdürülebilir değer yaratma modeli kapsamında, Türkiye’nin yarınları için çalışmaya devam eden Allianz Türkiye, reklam ve pazarlama dünyasının en prestijli organizasyonlarından Kristal Elma ve Brandverse Awards’ta kazandığı toplam 23 ödül ile sahadaki başarısını taçlandırdı.

Bu yıl Kristal Elma’da toplam 11 ödül kazanan Allianz Türkiye, marka tarihindeki en yük ödül sayısına ulaşarak önemli bir rekora imza atarken, Reklamcılar Derneği’nin herhangi bir başvuru almadan, tamamen kendi inisiyatifiyle verdiği “Yaratıcılığa Cesaret Veren Marka” unvanına da layık görüldü. Allianz Türkiye, bu ödüle 2024 yılında değer görülen beş markadan biri olma başarısını gösterdi.

Toplumsal Etki Gücü Tescillendi

Reklamcılar Derneği, bu ödülü değerlendirirken yalnızca kazanılan ödül sayısını değil; markanın iletişim işlerinin niteliğini, sürdürülebilirliğini ve sektöre kattığı değeri dikkate alıyor. Allianz Türkiye’nin bu başarısı, sadece yaratıcı çıktılarla değil; aynı zamanda markanın stratejik vizyonu, kurum içi ekiplerinin katkısı ve yaratıcı ajanslarla kurduğu güçlü iş birliğinin bir yansıması olarak da öne çıkıyor.

Allianz Türkiye, reklam ve pazarlama dünyasının seçkin organizasyonlarından Brandverse Awards 2024’ten de büyük bir başarıyla döndü. “Bir Kız Gelecek” ve “Elle Muayene” kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarıyla toplamda 12 ödül kazanan şirket, böylece sektördeki yaratıcı ve toplumsal etki gücünü bir kez daha tescilledi.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/allianz-turkiye-odule-doymuyor/?feed_id=98142&_unique_id=6859c93238238

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Caxton Associates'te Ahmet Akarlı'nın Yeni Ataması

Caxton Associates'te Yeni Atama New York merkezli hedge fon Caxton Associates , finans dünyasında önemli bir isim olan Ahmet Akarlı 'yı kadrosuna katmaktan gurur duyuyor. Ahmet Akarlı, daha önce Goldman Sachs ’ta kıdemli ekonomist olarak görev yapmış ve Autonomy Capital ’da da stratejist olarak çalışmıştır. Caxton'un LinkedIn hesabından yapılan resmi duyuruya göre, Akarlı, bu ay itibarıyla gelişmekte olan piyasalar ekonomik araştırmalarından sorumlu yönetici direktör olarak atanmıştır. Bu pozisyonda, global ekonomik trendleri analiz ederek yatırım stratejilerinin geliştirilmesine katkı sağlayacak. Ahmet Akarlı, Türkiye'de bir dönem HSBC 'de de görev almış ve bu süreçte uluslararası piyasalara dair derin bir bilgi birikimi edinmiştir. Caxton Associates, 1983 yılında Andrew Law liderliğinde kurulmuş olup, ekonomik trendlere dayalı makro işlemler konusunda uzmanlaşmış bir hedge fondur. LCH Investments tarafından derlenen verilere göre, Caxton Associates, 20...

HSBC'nin Türkiye Hisse Piyasalarına Yönelik Analizi

HSBC'nin Türkiye Üzerine Analizi HSBC, gelişmekte olan ülkelerdeki hisse piyasalarıyla ilgili hazırladığı çeyreklik analizde Türkiye'nin önemli fırsatlar sunan ülkeler arasında yer aldığını vurguladı. Bankanın 25 Eylül tarihli raporunda, Latin Amerika ve EEMEA bölgeleri arasında en güçlü yatırım fırsatlarının Meksika, Güney Afrika ve Türkiye'de bulunduğu ifade edildi. Türk hisse senedi piyasasının, küresel makro dalgalanmaların etkili olduğu yaz dönemi boyunca ciddi bir düşüş yaşadığına dikkat çeken HSBC analistleri, bu hareketlerin yerel faktörlerle de ilişkili olabileceğini belirtti. Makro dengelenmenin önemli bir kısmının, sıkı maliye politikaları yerine daha sıkı para politikaları aracılığıyla sağlandığını ve bunun sonucunda reel döviz kurunun önemli ölçüde değer kazandığını ifade etti. Analistler, bu durumun tersine dönme olasılığının yakın zamanda görünmediğini ancak yüksek bir reel döviz kurunun hisse senedi piyasasında yeni riskler ortaya çıkarabileceğini vur...

AXA Türkiye Sağlık Sigortalarında Standartları Yükseltiyor

AXA Türkiye , müşteri odaklı hizmet anlayışını ve acentelerinin iş süreçlerini bir adım öteye taşıyan yenilikleriyle “2025 Acente Buluşmaları”nda fark yarattı. Sağlık alanındaki stratejik gelişmeler, sigortalı deneyimini iyileştirmeye yönelik atılımlar ve sürdürülebilir hizmet modelleri toplantının öne çıkan başlıklar arasında yer aldı. Toplantılarda acenteleriyle sağlık sigortalarındaki önemli değişiklikleri paylaşan AXA Türkiye , müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen yeni uygulamalarını tanıttı. Bunlardan ilki, Ömür Boyu Yenileme Garantisi süresinde yapılan düzenleme oldu. Artık, 2 yıl boyunca kesintisiz sigortalı olan ve medikal açıdan uygun bulunan sigortalılar, ek prim karşılığında Ömür Boyu Yenileme Garantisi’nden yararlanabilecek. Böylece müşteriler, sağlık güvencesine daha erken ve kolay erişim fırsatı bulacak. Ayrıca, bu garantiye sahip sigortalılar, ilerleyen dönemlerde oluşabilecek sağlık riskleri karşısında ek prim veya kapsam kısıtlaması olmaksızın sigortaların...