Ana içeriğe atla

Anadolu Sigorta’ya Effie Türkiye’den Altın Ödül

Anadolu Sigorta’nın “Var Mı Bi’ Şey?” isimli kasko sigortası reklam kampanyası, Effie Türkiye’de Sigorta Hizmetleri kategorisinde Altın Effie’ye layık görüldü.

Türkiye'nin ilk ulusal sigorta şirketi olan ve bu yıl 100. yaşını kutlayan Anadolu Sigorta’nın, kasko ürünlerine yeni bir soluk getiren ve sektörde iletişim diliyle fark yaratan “Var Mı Bi’ Şey?” isimli reklam kampanyası, pazarlama ve reklam dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan Effie Türkiye 2025’te Altın Effie ödülünü kazandı. “Sigorta Hizmetleri” kategorisinde verilen ödülü, Anadolu Sigorta adına Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Müdürü Elif Banu Kocaoğlu aldı.

TBWA\İstanbul tarafından hazırlanan, Eli Kasavi’nin yönetmenliğini yaptığı ve IPG Medya ile hayata geçirilen “Var Mı Bi’ Şey?” reklam kampanyası, sigorta sektöründe sıklıkla karşılaşılan hasar durumundaki mesafeli algıyı kırmayı hedefleyerek, mizahın gücüyle kullanıcıya yakın duran ve günlük hayatla iç içe bir iletişim dili benimsedi. Reklam filminde Anadolu Sigorta’nın sınırsız ihtiyari mali mesuliyet teminatının hem sigortalıların hem karşı tarafın hasarını karşılayan bir sigorta teminatı olduğu esprili bir yaklaşımla vurgulandı.

Dünyanın en prestijli pazarlama ve reklam etkinliği yarışması olarak öne çıkan Effie, 55 ülkede, European Association of Communication Agencies’e üye reklam ajansları dernekleri ve reklamveren dernekleri tarafından düzenleniyor. Effie Türkiye ise, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından, 2005 yılından bu yana düzenleniyor. Ulusal ölçekte ve belli bir dönemde üretilen işleri değerlendiren yarışmanın sonuçları küresel marka ve ajansların Effie Effectiveness sıralamasına etki ediyor.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/anadolu-sigortaya-effie-turkiyeden-altin-odul/?feed_id=89069&_unique_id=68114495d2b1a

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Caxton Associates'te Ahmet Akarlı'nın Yeni Ataması

Caxton Associates'te Yeni Atama New York merkezli hedge fon Caxton Associates , finans dünyasında önemli bir isim olan Ahmet Akarlı 'yı kadrosuna katmaktan gurur duyuyor. Ahmet Akarlı, daha önce Goldman Sachs ’ta kıdemli ekonomist olarak görev yapmış ve Autonomy Capital ’da da stratejist olarak çalışmıştır. Caxton'un LinkedIn hesabından yapılan resmi duyuruya göre, Akarlı, bu ay itibarıyla gelişmekte olan piyasalar ekonomik araştırmalarından sorumlu yönetici direktör olarak atanmıştır. Bu pozisyonda, global ekonomik trendleri analiz ederek yatırım stratejilerinin geliştirilmesine katkı sağlayacak. Ahmet Akarlı, Türkiye'de bir dönem HSBC 'de de görev almış ve bu süreçte uluslararası piyasalara dair derin bir bilgi birikimi edinmiştir. Caxton Associates, 1983 yılında Andrew Law liderliğinde kurulmuş olup, ekonomik trendlere dayalı makro işlemler konusunda uzmanlaşmış bir hedge fondur. LCH Investments tarafından derlenen verilere göre, Caxton Associates, 20...

HSBC'nin Türkiye Hisse Piyasalarına Yönelik Analizi

HSBC'nin Türkiye Üzerine Analizi HSBC, gelişmekte olan ülkelerdeki hisse piyasalarıyla ilgili hazırladığı çeyreklik analizde Türkiye'nin önemli fırsatlar sunan ülkeler arasında yer aldığını vurguladı. Bankanın 25 Eylül tarihli raporunda, Latin Amerika ve EEMEA bölgeleri arasında en güçlü yatırım fırsatlarının Meksika, Güney Afrika ve Türkiye'de bulunduğu ifade edildi. Türk hisse senedi piyasasının, küresel makro dalgalanmaların etkili olduğu yaz dönemi boyunca ciddi bir düşüş yaşadığına dikkat çeken HSBC analistleri, bu hareketlerin yerel faktörlerle de ilişkili olabileceğini belirtti. Makro dengelenmenin önemli bir kısmının, sıkı maliye politikaları yerine daha sıkı para politikaları aracılığıyla sağlandığını ve bunun sonucunda reel döviz kurunun önemli ölçüde değer kazandığını ifade etti. Analistler, bu durumun tersine dönme olasılığının yakın zamanda görünmediğini ancak yüksek bir reel döviz kurunun hisse senedi piyasasında yeni riskler ortaya çıkarabileceğini vur...

AXA Türkiye Sağlık Sigortalarında Standartları Yükseltiyor

AXA Türkiye , müşteri odaklı hizmet anlayışını ve acentelerinin iş süreçlerini bir adım öteye taşıyan yenilikleriyle “2025 Acente Buluşmaları”nda fark yarattı. Sağlık alanındaki stratejik gelişmeler, sigortalı deneyimini iyileştirmeye yönelik atılımlar ve sürdürülebilir hizmet modelleri toplantının öne çıkan başlıklar arasında yer aldı. Toplantılarda acenteleriyle sağlık sigortalarındaki önemli değişiklikleri paylaşan AXA Türkiye , müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen yeni uygulamalarını tanıttı. Bunlardan ilki, Ömür Boyu Yenileme Garantisi süresinde yapılan düzenleme oldu. Artık, 2 yıl boyunca kesintisiz sigortalı olan ve medikal açıdan uygun bulunan sigortalılar, ek prim karşılığında Ömür Boyu Yenileme Garantisi’nden yararlanabilecek. Böylece müşteriler, sağlık güvencesine daha erken ve kolay erişim fırsatı bulacak. Ayrıca, bu garantiye sahip sigortalılar, ilerleyen dönemlerde oluşabilecek sağlık riskleri karşısında ek prim veya kapsam kısıtlaması olmaksızın sigortaların...