Ana içeriğe atla

TOM Bank Hızla Büyüyor

TOM Bank, 9 ayda 1 milyon banka müşterisine ulaşarak dünyada en hızlı büyüyen bankalardan biri oldu. Türkiye’nin en büyük dijital bankası olan TOM Bank, faaliyete başlamasının üzerinden henüz 1 yıl bile geçmemiş olmasına rağmen 1 milyon banka müşterisine ulaştığını duyurdu. Tüketicinin alım gücüne sunduğu belirgin katkılarla dikkat çeken TOM Bank, 2025 yılında unicorn olmayı hedefliyor.

TOM Bank, 2024 Mart ayında başladığı müşteri kabulünden sonra hizmet verdiği bankacılık faaliyetlerinin ardından henüz 1 yıldan kısa süre geçmiş olmasına rağmen, 1 milyon banka müşterisine ulaştı. Yaklaşık 10 milyon e-para ve 1 milyon banka müşterisinin alım gücüne destek sunan ürünleriyle dikkat çeken bankanın mobil uygulaması HADİ, kullanıcılarına büyük avantaj sağlıyor. HADİ ile kullanıcılar; A101, English Home ve EVE mağazalarında QR kod okutarak anında 2 ay sonra ödemeli veresiye alışveriş yapabiliyor. Ayrıca Hadi Kredi Kartı ile bu noktalardan yaptıkları alışverişlerde kazandıkları nakit iadeleri diledikleri yerde harcayabiliyorlar. Taksitli Alışveriş Kredisi’yle de dikkat çeken TOM Bank’ın tüm bankacılık işlemleri ücretsiz.

Onur Özkan Kimdir?
TOM Bank Genel Müdürü Onur Özkan

Konuyla ilgili açıklamada bulunan TOM Bank Genel Müdürü Onur Özkan, “Bugün itibariyle 1 milyon TOM Bank müşterisine aşmış bulunuyoruz. Yola çıktığımızda bu sayıya 1 yılda ulaşmayı hedefliyorduk, beklentimizden de hızlı büyüyerek 9 ay gibi kısa bir sürede ulaştık. Bu hızlı büyümede HADİ kullanıcılarının etkisi çok büyük. HADİ kullanıcılarına sunduğumuz avantajlar, bize büyük bir beğeni olarak geri dönüyor. Özellikle; 2 ay ödemesiz Hadi Veresiye, 18 aya varan taksitlendirme seçeneği sunan Hadi Alışveriş Kredisi ve ömür boyu ücretsiz Hadi Kredi Kartı gibi ürünler dikkat çekiyor,” dedi.

Her Yaştan Kullanıcı Memnuniyeti

Kullanım kolaylığının müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisine değinen Özkan, “Bu başarılı ve hızlı büyümenin bir diğer nedeni ise müşterilerimize sunduğumuz sadeleştirilmiş, kolay ve hızlı ilerleyen dijital süreçler. Örneğin; Hadi Veresiye ürünümüzü kullanabilmek için saniyeler içinde uygulama üzerinden limitinizi öğrenip, A101, English Home ve EVE kasalarında uygulamamızdaki QR kodu okutarak alışverişinizi yapabilirsiniz. Taksitli Alışveriş Kredisi için de aynısı geçerli. Üstelik A101.com.tr’de ve A101 uygulamasında da kredili alışveriş çok kolay. Bu kolaylık ve fayda bizim yola çıkış amacımızın ve perspektifimizin direkt olarak karşılığı. Mobil uygulama arayüzünün son derece sade, kolay ve hızlı bir kullanıcı deneyimine göre geliştirilmiş olması sayesinde her yaştan HADİ’li işlemlerini pürüzsüz bir şekilde yapabiliyor. HADİ, cep telefonlarında bulunan uygulama indirme mağazalarında 5 üzerinden 4.8 puan ile mevcut bankalar arasındaki en yüksek beğeni skorunu yakalamış oldu,” dedi.

Gelecek Hedefleri ve Vizyon

Özkan, “1 Ağustos’ta tüketiciyle buluşan ve 4 ayda 300 bin kullanıcıya ulaşan kredi kartımızı, gelecek yıl 1 milyon kişinin kullanmasını öngörüyoruz. Taksitli Alışveriş Kredisi ürünümüzde ise 2025 yılının ilk çeyreğinde 250 milyon liralık hacme ulaşmayı hedefliyoruz. Hedeflerimizden bir diğeri ise Hadi Veresiye ürünümüzden 2025 yılında 1 buçuk milyon kişinin faydalanması. Tüm bunlar sonucunda müşteri sayımızdaki hızlı artışın devam edeceğini öngörüyor, toplam 2 milyon müşteriye yine kısa sürede ulaşmış olmayı amaçlıyoruz. Hedeflerimiz gerçekleştiğinde ise aktif müşteri sayısında ilk 10 özel banka arasındaki yerimizi yukarıya taşımayı hedefliyoruz. Bu da TOM Bank’ı 2025 yılında unicorn statüsüne taşıyacak. Faaliyetlerimize başlarken ilk 5 yılımız için kendimize şu hedefleri belirlemiştik: Türkiye’de 5 milyon aktif kullanıcıya ulaşmak, Avrupa’da 5 milyon kişinin telefonuna indirdiği bankacılık uygulaması olmak, 5 milyar dolar değerlemeye erişmek ve Avrupa’nın en büyük 5 dijital bankasından biri olmak. Şimdi henüz ilk yılımızı tamamlamamışken 1 milyon banka müşterisine erişmemiz, 5 yıl içinde gelmeyi hedeflediğimiz konuma emin adımlarla ilerlediğimizi göstermesi açısından çok kıymetli,” dedi.

İnsan Odaklı Teknoloji

Özkan ayrıca, “Fayda ve fark yaratmaya odaklanıyoruz. Bu doğrultuda, 5 ana değerimiz olan fark yaratmak, akıllı çalışmak, süper netlikte yaşamak, takım kültürüyle başarmak ve müşterilerimizin kalbine talip olmak üzerine inşa edilmiş, dinamik ve birbirini destekleyen ekiplerden oluşan güçlü bir çalışma kültürümüz var. 2025 yılında bu değerlerimizi daha da ileriye taşımak için yenilikçi çözümler sunmaya ve müşteri odaklı yaklaşımımızla sektörde öncü olmaya devam edeceğiz. Dijital dönüşümün getirdiği fırsatları en iyi şekilde değerlendirirken, sürdürülebilirlik ve topluma katkı sağlamayı temel önceliklerimizden biri olarak görüyoruz. Teknolojiyi insan odaklı bir anlayışla birleştirerek müşterilerimize en iyi deneyimi sunmayı hedefliyoruz. Yeni yılda, paydaşlarımızla birlikte daha güçlü adımlar atacağımıza inanıyor, herkese sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yıl diliyorum,” dedi.

TOM Bank Hakkında

İsmini paranın teknolojisinden alan T.O.M. (Technology of Money) Şirketler Grubu’na bağlı olarak hizmet veren TOM Bank, Aydın Grup hissedarları ve üst yönetimi tarafından dijital banka olarak kurulan yeni nesil bankacılık hizmeti sağlayan teknolojik bir dijital katılım bankasıdır. Türkiye’nin dijital bankası olma yolunda önemli adımlar atan TOM Bank, en iyi müşteri deneyimini güçlü bir ekip ile sağlamayı hedeflemekte; hızlı, dinamik ve proaktif yaklaşımı ile ülkemizde toplumun her üyesine hizmet etmeyi amaçlamaktadır. TOM Bank’ın müşterilerine vaadi, finansal ihtiyaçlarını mevcut sistemlerle yeterince karşılayamayan kişiler dahil herkese, mikro kredi başta olmak üzere yenilikçi, dijital ve finansal çözümler sunmak ve bu çözümleri de akıllı telefondan başka hiçbir şeye ihtiyaç bırakmadan cebe sığdırmaktır. TOM Bank, kredi kartı sayısına göre BDDK lisanslı Türkiye’nin en büyük dijital katılım bankasıdır.

http://www.ifhaber.com/bankacilik/tom-bank-hizla-buyuyor/?feed_id=73400&_unique_id=677466bb80c89

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Caxton Associates'te Ahmet Akarlı'nın Yeni Ataması

Caxton Associates'te Yeni Atama New York merkezli hedge fon Caxton Associates , finans dünyasında önemli bir isim olan Ahmet Akarlı 'yı kadrosuna katmaktan gurur duyuyor. Ahmet Akarlı, daha önce Goldman Sachs ’ta kıdemli ekonomist olarak görev yapmış ve Autonomy Capital ’da da stratejist olarak çalışmıştır. Caxton'un LinkedIn hesabından yapılan resmi duyuruya göre, Akarlı, bu ay itibarıyla gelişmekte olan piyasalar ekonomik araştırmalarından sorumlu yönetici direktör olarak atanmıştır. Bu pozisyonda, global ekonomik trendleri analiz ederek yatırım stratejilerinin geliştirilmesine katkı sağlayacak. Ahmet Akarlı, Türkiye'de bir dönem HSBC 'de de görev almış ve bu süreçte uluslararası piyasalara dair derin bir bilgi birikimi edinmiştir. Caxton Associates, 1983 yılında Andrew Law liderliğinde kurulmuş olup, ekonomik trendlere dayalı makro işlemler konusunda uzmanlaşmış bir hedge fondur. LCH Investments tarafından derlenen verilere göre, Caxton Associates, 20...

HSBC'nin Türkiye Hisse Piyasalarına Yönelik Analizi

HSBC'nin Türkiye Üzerine Analizi HSBC, gelişmekte olan ülkelerdeki hisse piyasalarıyla ilgili hazırladığı çeyreklik analizde Türkiye'nin önemli fırsatlar sunan ülkeler arasında yer aldığını vurguladı. Bankanın 25 Eylül tarihli raporunda, Latin Amerika ve EEMEA bölgeleri arasında en güçlü yatırım fırsatlarının Meksika, Güney Afrika ve Türkiye'de bulunduğu ifade edildi. Türk hisse senedi piyasasının, küresel makro dalgalanmaların etkili olduğu yaz dönemi boyunca ciddi bir düşüş yaşadığına dikkat çeken HSBC analistleri, bu hareketlerin yerel faktörlerle de ilişkili olabileceğini belirtti. Makro dengelenmenin önemli bir kısmının, sıkı maliye politikaları yerine daha sıkı para politikaları aracılığıyla sağlandığını ve bunun sonucunda reel döviz kurunun önemli ölçüde değer kazandığını ifade etti. Analistler, bu durumun tersine dönme olasılığının yakın zamanda görünmediğini ancak yüksek bir reel döviz kurunun hisse senedi piyasasında yeni riskler ortaya çıkarabileceğini vur...

AXA Türkiye Sağlık Sigortalarında Standartları Yükseltiyor

AXA Türkiye , müşteri odaklı hizmet anlayışını ve acentelerinin iş süreçlerini bir adım öteye taşıyan yenilikleriyle “2025 Acente Buluşmaları”nda fark yarattı. Sağlık alanındaki stratejik gelişmeler, sigortalı deneyimini iyileştirmeye yönelik atılımlar ve sürdürülebilir hizmet modelleri toplantının öne çıkan başlıklar arasında yer aldı. Toplantılarda acenteleriyle sağlık sigortalarındaki önemli değişiklikleri paylaşan AXA Türkiye , müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen yeni uygulamalarını tanıttı. Bunlardan ilki, Ömür Boyu Yenileme Garantisi süresinde yapılan düzenleme oldu. Artık, 2 yıl boyunca kesintisiz sigortalı olan ve medikal açıdan uygun bulunan sigortalılar, ek prim karşılığında Ömür Boyu Yenileme Garantisi’nden yararlanabilecek. Böylece müşteriler, sağlık güvencesine daha erken ve kolay erişim fırsatı bulacak. Ayrıca, bu garantiye sahip sigortalılar, ilerleyen dönemlerde oluşabilecek sağlık riskleri karşısında ek prim veya kapsam kısıtlaması olmaksızın sigortaların...