Ana içeriğe atla

Bankacılıkta Kişiselleştirilmiş Kredi Deneyimi Başlıyor

Tüketicilere yönelik kredi başvurularında işlem kolaylığı ve kişiselleştirilmiş hizmetlerin artması bankacılıkta yepyeni bir süreci başlatıyor. Kredi başvurusu yapıldığı zaman alınabilecek faiz oranları ve kredi limitleri, başvurulan bankanın yapacağı değerlendirmeye ve kişilerin kredi notuna bağlı olarak farklılık gösterebiliyor. Bu noktada, kredi kullanmak isteyen kullanıcılar, en avantajlı faiz oranını bulduğu banka ile kısa sürede sürece devam etmek ve sonuca ulaşmak istiyor. 

Zaman Kaybına Son

Gelişen ve değişen teknolojiler sayesinde hayatın her alanında en önemli şey olan zaman yönetimi, bankacılık sektöründe de yükselen bir değer haline geliyor. Süreçleri kolaylaştırmak ve hızlandırmak için FinTech yatırımlarına ağırlık veren kredi karşılaştırma platformu HangiKredi; yepyeni bir teknoloji ile kullanıcıların artık tek adımda birden fazla bankaya aynı anda kredi başvurusu yapabilmesini sağlıyor. Kullanıcılar bankaların kendilerine özel sunduğu kredi faiz oranlarını ve limitlerini anında öğrenebildikleri gibi, bu teknoloji ile kredi başvurularını tek tuşla birden fazla bankaya, hızla yapabiliyorlar. Tüketici yararına ve ücretsiz olarak bankacılık ürünlerinin karşılaştırıldığı büyük teknoloji platformu HangiKredi’nin sağladığı bu hizmet, kredi başvurularında yepyeni bir dönem başlatıyor. 

HangiKredi CEO’su Onur Oğuz yaptığı açıklamada “Kullanıcılarımızın vakit kaybetmeden ve hızla avantajlı kredi tekliflerine ulaşabilmeleri amacıyla ücretsiz olarak sunduğumuz bu hizmet, Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyor. Şu anda gerçekleştirdiğimiz entegrasyonlar sayesinde kullanıcılarımız, şubeye gitmeden ön onaylı kredi başvurularını birçok bankaya aynı anda hızlı bir şekilde tamamlayabiliyorlar. Bu konuda yaptığımız teknoloji yatırımları devam edecek.” dedi.

http://www.ifhaber.com/bankacilik/bankacilikta-kisisellestirilmis-kredi-deneyimi-basliyor/?feed_id=52698&_unique_id=66f456edf34fb

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Caxton Associates'te Ahmet Akarlı'nın Yeni Ataması

Caxton Associates'te Yeni Atama New York merkezli hedge fon Caxton Associates , finans dünyasında önemli bir isim olan Ahmet Akarlı 'yı kadrosuna katmaktan gurur duyuyor. Ahmet Akarlı, daha önce Goldman Sachs ’ta kıdemli ekonomist olarak görev yapmış ve Autonomy Capital ’da da stratejist olarak çalışmıştır. Caxton'un LinkedIn hesabından yapılan resmi duyuruya göre, Akarlı, bu ay itibarıyla gelişmekte olan piyasalar ekonomik araştırmalarından sorumlu yönetici direktör olarak atanmıştır. Bu pozisyonda, global ekonomik trendleri analiz ederek yatırım stratejilerinin geliştirilmesine katkı sağlayacak. Ahmet Akarlı, Türkiye'de bir dönem HSBC 'de de görev almış ve bu süreçte uluslararası piyasalara dair derin bir bilgi birikimi edinmiştir. Caxton Associates, 1983 yılında Andrew Law liderliğinde kurulmuş olup, ekonomik trendlere dayalı makro işlemler konusunda uzmanlaşmış bir hedge fondur. LCH Investments tarafından derlenen verilere göre, Caxton Associates, 20...

HSBC'nin Türkiye Hisse Piyasalarına Yönelik Analizi

HSBC'nin Türkiye Üzerine Analizi HSBC, gelişmekte olan ülkelerdeki hisse piyasalarıyla ilgili hazırladığı çeyreklik analizde Türkiye'nin önemli fırsatlar sunan ülkeler arasında yer aldığını vurguladı. Bankanın 25 Eylül tarihli raporunda, Latin Amerika ve EEMEA bölgeleri arasında en güçlü yatırım fırsatlarının Meksika, Güney Afrika ve Türkiye'de bulunduğu ifade edildi. Türk hisse senedi piyasasının, küresel makro dalgalanmaların etkili olduğu yaz dönemi boyunca ciddi bir düşüş yaşadığına dikkat çeken HSBC analistleri, bu hareketlerin yerel faktörlerle de ilişkili olabileceğini belirtti. Makro dengelenmenin önemli bir kısmının, sıkı maliye politikaları yerine daha sıkı para politikaları aracılığıyla sağlandığını ve bunun sonucunda reel döviz kurunun önemli ölçüde değer kazandığını ifade etti. Analistler, bu durumun tersine dönme olasılığının yakın zamanda görünmediğini ancak yüksek bir reel döviz kurunun hisse senedi piyasasında yeni riskler ortaya çıkarabileceğini vur...

AXA Türkiye Sağlık Sigortalarında Standartları Yükseltiyor

AXA Türkiye , müşteri odaklı hizmet anlayışını ve acentelerinin iş süreçlerini bir adım öteye taşıyan yenilikleriyle “2025 Acente Buluşmaları”nda fark yarattı. Sağlık alanındaki stratejik gelişmeler, sigortalı deneyimini iyileştirmeye yönelik atılımlar ve sürdürülebilir hizmet modelleri toplantının öne çıkan başlıklar arasında yer aldı. Toplantılarda acenteleriyle sağlık sigortalarındaki önemli değişiklikleri paylaşan AXA Türkiye , müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen yeni uygulamalarını tanıttı. Bunlardan ilki, Ömür Boyu Yenileme Garantisi süresinde yapılan düzenleme oldu. Artık, 2 yıl boyunca kesintisiz sigortalı olan ve medikal açıdan uygun bulunan sigortalılar, ek prim karşılığında Ömür Boyu Yenileme Garantisi’nden yararlanabilecek. Böylece müşteriler, sağlık güvencesine daha erken ve kolay erişim fırsatı bulacak. Ayrıca, bu garantiye sahip sigortalılar, ilerleyen dönemlerde oluşabilecek sağlık riskleri karşısında ek prim veya kapsam kısıtlaması olmaksızın sigortaların...