Ana içeriğe atla

Dijital Zekâ Q’ya Bankacılıkta İyi Fikir Ödülü

QNB Finansbank tarafından geliştirilen ve altyapısında kullanılan yapay zekâ teknolojisi sayesinde kullanıcılarını en iyi şekilde anlayıp hayatlarını kolaylaştıran Dijital Zekâ Q, CX AWARDS TURKEY®-Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri kapsamında En İyi Dijital Müşteri Deneyimi kategorisinde İyi Fikir Ödülü’nün sahibi oldu.

https://www.youtube.com/watch?v=Ck7uduJquds

Bankacılık, sigortacılık, finans, sağlık, perakende, e-ticaret, enerji, turizm gibi farklı sektörlerde faaliyet gösteren markaların müşteri memnuniyeti konusundaki hizmetlerinin değerlendirildiği CX AWARDS TURKEY®-Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri kapsamında ödül almaya hak kazanan marka ve projeler açıklandı. ONB Finansbank, Dijital Asistan Q projesiyle CX AWARDS TURKEY®-Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri kapsamında en iyi dijital müşteri deneyimi kategorisinde İyi Fikir Ödülü’ne değer görüldü.

Dijitalleşme Alanında Öncüyüz

QNBEYOND Genel Müdür Yardımcısı Derya Düner, “Enpara.com, Dijital Köprü ve Dijital Asistan Q gibi birçok yenilikler sayesinde dijitalleşme alanında öncü kurumlardan olmak bize gurur veriyor. Dijitalleşme süreçlerinde hep insanı ve deneyimini ana odağımıza alıyoruz. Dijital Zeka Q’yu tasarlarken de odağımızda daima müşterinin ihtiyacı ve deneyimi vardı. Bankaların sadece sınırlı bir kitleye sunabildikleri “kişiye özel müşteri temsilcisi” hizmetini tüm müşterilerimize sunma vizyonu ile yola çıktık. Amacımız müşterilerimizi “biricik” hissettirmekti. Bunu yaparken yapay zeka gibi teknolojileri kullanan Q müşterilerimizin gönlünde hayal ettiğimiz yere oturdu. Müşterilerimizin bu yönde verdiği geri bildirimler ve tabii bu ve benzeri aldığımız ödüller bize doğru yolda olduğumuz gösteriyor ve bizim için çok kıymetli. Teknolojiye olan yatırımlarımız ile müşterilerimize değer katmaya devam edeceğiz ” dedi.

İyi Bir Dijital Müşteri Temsilcisi

Dijital Asistan Q, dijital zekâsı sayesinde iyi bir özel müşteri temsilcisi gibi kullanıcılarını yakından tanıyor, onların bankacılık ayak izlerini görerek ihtiyaçları hakkında öngörülerde bulunup tam zamanında zekice öneriler sunuyor. Önemli konularda yaptığı akıllı uyarılarla olası problemlerin önüne geçerek müşterilerinin hayatını kolaylaştırıyor. Örneğin on bir aydır değişmeyen bir kira ödemenizi gördüğünde gelecek ayın zam dönemi olduğunu hatırlatıyor ya da bir para transferi talimatınızın süresi doluyorsa uzatmak isteyip

Istemediğinizi soruyor. Kredi kartınızdan çift ödeme çekilmesi gibi önemli durumlarda sizi uyarıp yardımcı oluyor. Kısaca Q, dijital zekâsı sayesinde sizi bankacılık işlemlerinizi takip etme zahmetinden kurtarıyor. Üstelik tüm bunlar alışık olduğumuz mesajlaşma uygulamalarında yaşadığımız basit, akıcı deneyimle sunuluyor.

Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülleri olan ve bu yıl 5’incisi düzenlenen CX AWARDS TURKEY  5 yıldır, müşteri deneyiminde başarılı projeler yürüten, Türkiye’nin bankacılıktan, sigortacılığa, finanstan, sağlığa, perakendeden, e-ticarete, enerjiden, turizme kadar birçok öncü sektördeki markaların katılımıyla gerçekleşiyor. Organizasyon Nice Medya tarafından düzenleniyor.

https://www.ifhaber.com/bankacilik/dijital-zeka-qya-bankacilikta-iyi-fikir-odulu/?feed_id=4294&_unique_id=63cfd6060266c

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Caxton Associates'te Ahmet Akarlı'nın Yeni Ataması

Caxton Associates'te Yeni Atama New York merkezli hedge fon Caxton Associates , finans dünyasında önemli bir isim olan Ahmet Akarlı 'yı kadrosuna katmaktan gurur duyuyor. Ahmet Akarlı, daha önce Goldman Sachs ’ta kıdemli ekonomist olarak görev yapmış ve Autonomy Capital ’da da stratejist olarak çalışmıştır. Caxton'un LinkedIn hesabından yapılan resmi duyuruya göre, Akarlı, bu ay itibarıyla gelişmekte olan piyasalar ekonomik araştırmalarından sorumlu yönetici direktör olarak atanmıştır. Bu pozisyonda, global ekonomik trendleri analiz ederek yatırım stratejilerinin geliştirilmesine katkı sağlayacak. Ahmet Akarlı, Türkiye'de bir dönem HSBC 'de de görev almış ve bu süreçte uluslararası piyasalara dair derin bir bilgi birikimi edinmiştir. Caxton Associates, 1983 yılında Andrew Law liderliğinde kurulmuş olup, ekonomik trendlere dayalı makro işlemler konusunda uzmanlaşmış bir hedge fondur. LCH Investments tarafından derlenen verilere göre, Caxton Associates, 20...

HSBC'nin Türkiye Hisse Piyasalarına Yönelik Analizi

HSBC'nin Türkiye Üzerine Analizi HSBC, gelişmekte olan ülkelerdeki hisse piyasalarıyla ilgili hazırladığı çeyreklik analizde Türkiye'nin önemli fırsatlar sunan ülkeler arasında yer aldığını vurguladı. Bankanın 25 Eylül tarihli raporunda, Latin Amerika ve EEMEA bölgeleri arasında en güçlü yatırım fırsatlarının Meksika, Güney Afrika ve Türkiye'de bulunduğu ifade edildi. Türk hisse senedi piyasasının, küresel makro dalgalanmaların etkili olduğu yaz dönemi boyunca ciddi bir düşüş yaşadığına dikkat çeken HSBC analistleri, bu hareketlerin yerel faktörlerle de ilişkili olabileceğini belirtti. Makro dengelenmenin önemli bir kısmının, sıkı maliye politikaları yerine daha sıkı para politikaları aracılığıyla sağlandığını ve bunun sonucunda reel döviz kurunun önemli ölçüde değer kazandığını ifade etti. Analistler, bu durumun tersine dönme olasılığının yakın zamanda görünmediğini ancak yüksek bir reel döviz kurunun hisse senedi piyasasında yeni riskler ortaya çıkarabileceğini vur...

AXA Türkiye Sağlık Sigortalarında Standartları Yükseltiyor

AXA Türkiye , müşteri odaklı hizmet anlayışını ve acentelerinin iş süreçlerini bir adım öteye taşıyan yenilikleriyle “2025 Acente Buluşmaları”nda fark yarattı. Sağlık alanındaki stratejik gelişmeler, sigortalı deneyimini iyileştirmeye yönelik atılımlar ve sürdürülebilir hizmet modelleri toplantının öne çıkan başlıklar arasında yer aldı. Toplantılarda acenteleriyle sağlık sigortalarındaki önemli değişiklikleri paylaşan AXA Türkiye , müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen yeni uygulamalarını tanıttı. Bunlardan ilki, Ömür Boyu Yenileme Garantisi süresinde yapılan düzenleme oldu. Artık, 2 yıl boyunca kesintisiz sigortalı olan ve medikal açıdan uygun bulunan sigortalılar, ek prim karşılığında Ömür Boyu Yenileme Garantisi’nden yararlanabilecek. Böylece müşteriler, sağlık güvencesine daha erken ve kolay erişim fırsatı bulacak. Ayrıca, bu garantiye sahip sigortalılar, ilerleyen dönemlerde oluşabilecek sağlık riskleri karşısında ek prim veya kapsam kısıtlaması olmaksızın sigortaların...