Ana içeriğe atla

HSBC Premierliler Bilirler Kampanyası Yayında

HSBC Türkiye, dünyanın neresinde olursa olsun HSBC Premierli olmanın ayrıcalıklarını anlatan reklam filmini yayınladı.

Çağdaş ve öncü uygulamalarla müşterilerine farklı ayrıcalıklar sunan HSBC Türkiye, yeni kampanyası kapsamında HSBC Premierli olmanın ayrıcalıklarını anlatan reklam filmini yayınladı.

https://www.youtube.com/watch?v=9Vvey9LXD_o

Ogilvy İstanbul’un yaratıcı imzasına sahip yeni kampanya filminde, üniversite için New York’a giden bir gencin, bir süredir orada yaşayan arkadaşından aldığı yol tarifinin eğlenceli hikayesi üzerinden HSBC Premier ile yurt dışında ayrıcalıklarla dolu bankacılık hizmetlerine sahip olmanın avantajlarını anlatılıyor. New York’ta çekilen reklam filminde ünyanın dört bir yanındaki banka ATM’lerinden ücretsiz para çekme özelliğini vurgulanırken, Premier Miles kredi kartının yurt dışında sunduğu olanaklara da yer veriliyor.

HSBC Türkiye Pazarlama Grup Başkanı Ayşegül Şenalp konuyla ilgili görüşlerini şu sözlerle dile getiriyor: “Gezi, eğitim, iş gibi farklı amaçlarla yurtdışında bulunan müşterilerimiz gittikleri ülkelerde de pratik, avantajlı ve ayrıcalıklı bankacılık işlemlerine ihtiyaç duyuyor. Bu reklam kampanyasıyla, yaygın küresel ağının gücüyle öne çıkan HSBC’nin sık sık yurtdışına seyahat eden ve çocuğu veya kendisi eğitim için yurtdışında bulunan müşterilerine, dünyanın neresinde olursa olsun sunduğu avantajlara dikkat çekmek istedik.”

Ocak ayı boyunca devam edecek kampanya, haber, ekonomi ve belgesel kanallarının yanı sıra sosyal medya, açık hava, radyo, dijital mecralar ve sinemada da yer alacak.

https://www.ifhaber.com/bankacilik/hsbc-premierliler-bilirler-kampanyasi-yayinda/?feed_id=1036&_unique_id=63a334727a376

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Caxton Associates'te Ahmet Akarlı'nın Yeni Ataması

Caxton Associates'te Yeni Atama New York merkezli hedge fon Caxton Associates , finans dünyasında önemli bir isim olan Ahmet Akarlı 'yı kadrosuna katmaktan gurur duyuyor. Ahmet Akarlı, daha önce Goldman Sachs ’ta kıdemli ekonomist olarak görev yapmış ve Autonomy Capital ’da da stratejist olarak çalışmıştır. Caxton'un LinkedIn hesabından yapılan resmi duyuruya göre, Akarlı, bu ay itibarıyla gelişmekte olan piyasalar ekonomik araştırmalarından sorumlu yönetici direktör olarak atanmıştır. Bu pozisyonda, global ekonomik trendleri analiz ederek yatırım stratejilerinin geliştirilmesine katkı sağlayacak. Ahmet Akarlı, Türkiye'de bir dönem HSBC 'de de görev almış ve bu süreçte uluslararası piyasalara dair derin bir bilgi birikimi edinmiştir. Caxton Associates, 1983 yılında Andrew Law liderliğinde kurulmuş olup, ekonomik trendlere dayalı makro işlemler konusunda uzmanlaşmış bir hedge fondur. LCH Investments tarafından derlenen verilere göre, Caxton Associates, 20...

HSBC'nin Türkiye Hisse Piyasalarına Yönelik Analizi

HSBC'nin Türkiye Üzerine Analizi HSBC, gelişmekte olan ülkelerdeki hisse piyasalarıyla ilgili hazırladığı çeyreklik analizde Türkiye'nin önemli fırsatlar sunan ülkeler arasında yer aldığını vurguladı. Bankanın 25 Eylül tarihli raporunda, Latin Amerika ve EEMEA bölgeleri arasında en güçlü yatırım fırsatlarının Meksika, Güney Afrika ve Türkiye'de bulunduğu ifade edildi. Türk hisse senedi piyasasının, küresel makro dalgalanmaların etkili olduğu yaz dönemi boyunca ciddi bir düşüş yaşadığına dikkat çeken HSBC analistleri, bu hareketlerin yerel faktörlerle de ilişkili olabileceğini belirtti. Makro dengelenmenin önemli bir kısmının, sıkı maliye politikaları yerine daha sıkı para politikaları aracılığıyla sağlandığını ve bunun sonucunda reel döviz kurunun önemli ölçüde değer kazandığını ifade etti. Analistler, bu durumun tersine dönme olasılığının yakın zamanda görünmediğini ancak yüksek bir reel döviz kurunun hisse senedi piyasasında yeni riskler ortaya çıkarabileceğini vur...

AXA Türkiye Sağlık Sigortalarında Standartları Yükseltiyor

AXA Türkiye , müşteri odaklı hizmet anlayışını ve acentelerinin iş süreçlerini bir adım öteye taşıyan yenilikleriyle “2025 Acente Buluşmaları”nda fark yarattı. Sağlık alanındaki stratejik gelişmeler, sigortalı deneyimini iyileştirmeye yönelik atılımlar ve sürdürülebilir hizmet modelleri toplantının öne çıkan başlıklar arasında yer aldı. Toplantılarda acenteleriyle sağlık sigortalarındaki önemli değişiklikleri paylaşan AXA Türkiye , müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen yeni uygulamalarını tanıttı. Bunlardan ilki, Ömür Boyu Yenileme Garantisi süresinde yapılan düzenleme oldu. Artık, 2 yıl boyunca kesintisiz sigortalı olan ve medikal açıdan uygun bulunan sigortalılar, ek prim karşılığında Ömür Boyu Yenileme Garantisi’nden yararlanabilecek. Böylece müşteriler, sağlık güvencesine daha erken ve kolay erişim fırsatı bulacak. Ayrıca, bu garantiye sahip sigortalılar, ilerleyen dönemlerde oluşabilecek sağlık riskleri karşısında ek prim veya kapsam kısıtlaması olmaksızın sigortaların...