Ana içeriğe atla

Hadi Kredi Kartı Her Ay 1.000 TL Kazandırıyor

Müşterilerinin her zaman 'Yanındaki Banka' olma yaklaşımıyla hareket eden ve kullanıcılarının ev ekonomilerine sürekli olarak katkı sunmayı hedefleyen Türkiye'nin en büyük dijital bankası TOM Bank, her ay 1.000 TL kazandıran yeni kampanyasını duyurdu. Kampanya kapsamında, Hadi Kredi Kartı kullanıcıları A101'in mağazalarından ve online kanallarından farklı günlerde ve tek seferde yapacakları 1.100 TL ve üstü her harcama için 100 TL, ayda toplam 1.000 TL kazanıyor.

TOM Bank, sunduğu avantajlı kampanyalara bir yenisini daha ekleyerek müşterilerinin her zaman 'Yanındaki Banka' olduğunu göstermeye devam ediyor. Daha önce birçok kampanyayla kullanıcılarının alım gücünü destekleyen banka, Ramazan Bayramı'nın yaklaştığı bu günlerde, ev ekonomilerine katkı sunacak yeni kampanyasını duyurdu.

Kampanyaya göre Hadi Kredi Kartı kullanıcıları, A101'lerden farklı günlerde ve tek seferde yapacakları 1.100 TL ve üstü her harcamadan 100 TL, ayda toplam 1.000 TL kazanarak bayrama kazançlı girecek. Haziran ayı sonuna kadar devam edecek olan kampanyadan yararlanmak isteyen kullanıcıların, HADİ uygulamasında karşılarına çıkan anket ile katılacakları kampanyayı seçmeleri yeterli.

Ömür boyu ücretsiz olan Hadi Kredi Kartı'na, TOM Bank'ın dijital bankacılık uygulaması HADİ üzerinden saniyeler içinde başvurulabiliyor. Bireyler başvurdukları kredi kartlarını ister kendilerine en yakın A101 mağazalarından ister adreslerine talep ederek kolayca teslim alabiliyor. TOM Bank müşterileri ayrıca, Hadi Kredi Kartı ile otomatik talimat vererek düzenli altın birikimi yapma fırsatına da sahip oluyor.

https://www.ifhaber.com/bankacilik/hadi-kredi-karti-her-ay-1-000-tl-kazandiriyor/?feed_id=83735&_unique_id=67e6e206a65a9

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Caxton Associates'te Ahmet Akarlı'nın Yeni Ataması

Caxton Associates'te Yeni Atama New York merkezli hedge fon Caxton Associates , finans dünyasında önemli bir isim olan Ahmet Akarlı 'yı kadrosuna katmaktan gurur duyuyor. Ahmet Akarlı, daha önce Goldman Sachs ’ta kıdemli ekonomist olarak görev yapmış ve Autonomy Capital ’da da stratejist olarak çalışmıştır. Caxton'un LinkedIn hesabından yapılan resmi duyuruya göre, Akarlı, bu ay itibarıyla gelişmekte olan piyasalar ekonomik araştırmalarından sorumlu yönetici direktör olarak atanmıştır. Bu pozisyonda, global ekonomik trendleri analiz ederek yatırım stratejilerinin geliştirilmesine katkı sağlayacak. Ahmet Akarlı, Türkiye'de bir dönem HSBC 'de de görev almış ve bu süreçte uluslararası piyasalara dair derin bir bilgi birikimi edinmiştir. Caxton Associates, 1983 yılında Andrew Law liderliğinde kurulmuş olup, ekonomik trendlere dayalı makro işlemler konusunda uzmanlaşmış bir hedge fondur. LCH Investments tarafından derlenen verilere göre, Caxton Associates, 20...

HSBC'nin Türkiye Hisse Piyasalarına Yönelik Analizi

HSBC'nin Türkiye Üzerine Analizi HSBC, gelişmekte olan ülkelerdeki hisse piyasalarıyla ilgili hazırladığı çeyreklik analizde Türkiye'nin önemli fırsatlar sunan ülkeler arasında yer aldığını vurguladı. Bankanın 25 Eylül tarihli raporunda, Latin Amerika ve EEMEA bölgeleri arasında en güçlü yatırım fırsatlarının Meksika, Güney Afrika ve Türkiye'de bulunduğu ifade edildi. Türk hisse senedi piyasasının, küresel makro dalgalanmaların etkili olduğu yaz dönemi boyunca ciddi bir düşüş yaşadığına dikkat çeken HSBC analistleri, bu hareketlerin yerel faktörlerle de ilişkili olabileceğini belirtti. Makro dengelenmenin önemli bir kısmının, sıkı maliye politikaları yerine daha sıkı para politikaları aracılığıyla sağlandığını ve bunun sonucunda reel döviz kurunun önemli ölçüde değer kazandığını ifade etti. Analistler, bu durumun tersine dönme olasılığının yakın zamanda görünmediğini ancak yüksek bir reel döviz kurunun hisse senedi piyasasında yeni riskler ortaya çıkarabileceğini vur...

AXA Türkiye Sağlık Sigortalarında Standartları Yükseltiyor

AXA Türkiye , müşteri odaklı hizmet anlayışını ve acentelerinin iş süreçlerini bir adım öteye taşıyan yenilikleriyle “2025 Acente Buluşmaları”nda fark yarattı. Sağlık alanındaki stratejik gelişmeler, sigortalı deneyimini iyileştirmeye yönelik atılımlar ve sürdürülebilir hizmet modelleri toplantının öne çıkan başlıklar arasında yer aldı. Toplantılarda acenteleriyle sağlık sigortalarındaki önemli değişiklikleri paylaşan AXA Türkiye , müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen yeni uygulamalarını tanıttı. Bunlardan ilki, Ömür Boyu Yenileme Garantisi süresinde yapılan düzenleme oldu. Artık, 2 yıl boyunca kesintisiz sigortalı olan ve medikal açıdan uygun bulunan sigortalılar, ek prim karşılığında Ömür Boyu Yenileme Garantisi’nden yararlanabilecek. Böylece müşteriler, sağlık güvencesine daha erken ve kolay erişim fırsatı bulacak. Ayrıca, bu garantiye sahip sigortalılar, ilerleyen dönemlerde oluşabilecek sağlık riskleri karşısında ek prim veya kapsam kısıtlaması olmaksızın sigortaların...